Nederland: daar gaan we dan! - Reisverslag uit Bunnik, Nederland van Denise biltBilt - WaarBenJij.nu Nederland: daar gaan we dan! - Reisverslag uit Bunnik, Nederland van Denise biltBilt - WaarBenJij.nu

Nederland: daar gaan we dan!

Door: Denise van de bilt

Blijf op de hoogte en volg Denise

08 Januari 2014 | Nederland, Bunnik

Over een uurtje is het zover, en begint ons avontuur. Na al het harde werken, en vooral dromen gaan Danique en ik dan eindelijk reizen. Alles is tip top geregeld zoals een visum voor in Thailand, alle extra handige dingen voor in je backpack, mijn backpack, inentingen noem het maar op. Jaja, dat zou je niet van mij verwachten he;)

Gister heb ik mijn backpack ingepakt, en dat ging iets minder soepel dan gehoopt. Want ja, hoeveel shirts neem ik mee? Toch wel dat leuke tasje? En mijn föhn moet ook zeker mee! Allemaal dingen die eigenlijk niet in een backpack horen, maargoed wel leuk;). Er zit totaal geen structuur in mijn backpack, maar ik laat in Thailand een rits erin maken, zodat het een soort koffer idee krijgt haha!

Als ik tijd, zin en internet heb probeer ik jullie over van alles op te hoogte te houden. Ik ben een beetje van plan om dit per stad/regio te doen. En vooral kort maar krachtig. Zelf vind ik het namelijk irritant om ellenlange berichten te lezen van anderen. Ook heb ik een nieuwe camera gekocht met Wifi dus ik zal ook vooral veel foto's plaatsen. Ik zeg maar altijd zo, een foto zegt meer dan 1000 woorden! That't the spirit!

Ik heb er ontzettend veel zin in, en hoop dat ik een reis ga maken waar ik veel van leer, mooie dingen mee maak, inspirerende mensen ontmoet, eigenlijk een reis om nooit te vergeten dus!

Wel ga ik iedereen heel erg missen! Maar gelukkig is er Whatsapp, Skype etc! Ik ga in Thailand een Thais nummer kopen, daar kunnen jullie me dan op bereiken. Ook kunnen jullie me skypen op denisevandebilt als gebruikersnaam. Nee nee jullie komen niet van me af;)

Heeel veel plezier in Nederland en tot snel!

xxx Denise, Scooter, Dennygirl, Dennis of hoe je me ook wilt noemen!


  • 08 Januari 2014 - 17:34

    Jennifer:

    Hahaha, ik lach me nu al rot!
    Heel veel plezier lieverd! Geniet ervan samen
    X

  • 08 Januari 2014 - 18:01

    Sylvia:

    Geniet ervan meiden!!
    Dit wordt vast een once in a lifetime reis :-)

    Liefs,
    Sylvia

  • 09 Januari 2014 - 15:32

    José :

    Laat ons maar lekker meegenieten, daar houden we van. Kunnen we meedromen. Geniet er enorm van!!!!

  • 09 Januari 2014 - 17:43

    Nadine:

    Heel veel plezier meiden. En die chaos is je backpack....hahaha...niks voor jou...geniet ervan. Liefs

  • 12 Januari 2014 - 01:51

    Yvonne Van De Bilt:

    He dennis komt er nog een spannend
    reisverslag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Actief sinds 06 Jan. 2014
Verslag gelezen: 743
Totaal aantal bezoekers 17193

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 19 April 2014

Backpacken door Zuidoost Azie

Landen bezocht: